lørdag 8. juni 2013

Hipp hipp hurra...

 
... for ruskesaraen vår som fyller 3 år i dag på ordentlig;)
En gledens dag:
                          -cola på senga. ( Det skjedde ikke med nr 1 for å si det sånn)
  -muffins på senga
-gaver på senga
     -ballonglek i senga.
 
Og det viktigste av alt, bestemme klær selv.
Og det ble ikke kjole for å si det sånn;)
Hun skulle ha på t-skjorte som hun har arvet av
Askil min selvsagt;)
 
Perfekt vær, stort sett
og mat, kaker og frukt ble inntatt på verandaen, herlig!
 
Og ruskesaraen vår var superfornøyd med gavene:
lastebil, legekoffert i tre, klær, duplo
& tohjulssykkel!
 
H U R R A!!!
 
Håper du har hatt en knall dag!
 
Deilig å lande på sofaen nå kan jeg røpe;)
 
Finfin kveld til deg !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Hipp hurra for ruskesaraen! Herlige bilder.
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. grattis til skjønne jenta di! :)

    SvarSlett
  3. Hei og hurra for 3 åringen!
    Må si utifra det du skriver at jeg digger den jenta di :)
    Jeg svarte foresten på det du spurte om under kommentaren din ;)
    Natta fra meg, Frk.Eplegrøt

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)