torsdag 13. juni 2013

Hekta på nett...

... i dobbel forstand.
Veska er droppet i disse dager, og inn med nettet.

Disse fine nettene kom jeg over på
til en meget nett sum.
Og jeg klarte som vanlig ikke å motstå.
Også er jeg unektelig hekta på å surfe på nett for tiden, dessverre.

Ser frem til ferie for å få litt annet fokus enn å "henge" på nett.
Håper på en sommer som jeg kan fordype
og drømme meg bort i en bok igjen.
Det er så lenge siden.
 Når barna er små så er det
ikke like lett.

Hva med deg, er du hekta på nett?


Finfin fredag til deg som titter innom! 





5 kommentarer:

  1. Jeg er også hekta på nett dessverre.
    Ikke handlenett, (selv om jeg også har en del tøynett og syns de er veldig fine), men netthandling er jeg hekta på..
    Altfor mye fristende og lett å handle på nett!

    Håper du får en fin sommer - med eller uten bok..
    Kan ikke huske sist jeg las en bok..

    Klem Turid

    SvarSlett
  2. Oi, søstrene Grene her i byen?! De to øverste var fantastisk fine:D Kjøpte et nett på TIGR for ei god stund siden, perfekt til det hvite tøyet som trengs å vaskes:) Er bare to vi vettu, så trenger ikke så stor plass til hvitt tøy, hihi. Ha ei fin helg!:D Vi skal kanskje på Retrobonansa i morgen, og kunstutsilling til Gro Mukta Holter her i byen, juhuuu! Si fra om dere er i byen og har lyst til å møtes:) Ingeborg

    SvarSlett
  3. Jeg var helt hekta på nett jeg og, men jeg handlet ikke så mye (heldigvis for lommeboka). Men jeg tittet rundt og ble inspirert og frustrert om hverandre ;) Men nå som jeg jobber hele dagen er det ikke så mye tid til nett gitt. Og det er kanskje like greit? Nå tar jeg meg heller en runde rundt i bloglandia når jeg har tid og ser på alt det fine som er her!

    Gleder meg til sommer og lesing jeg og. Kan nesten ikke huske sist jeg leste en hel bok... Men nå har jeg begynt på Harry Hole bok nummer 1, og har et noe ambisiøst mål om å komme meg gjennom alle ni en gang til før jeg leser nr 10. Vi kan jo håpe!

    god helg til deg!
    Kristine

    SvarSlett
  4. Vi har visst falt for noe av det samme på Søstrene Grene..! Jeg besøkte den nyåpnede butikken deres i Bodø, og lot meg nok rive litt med...

    Ha ei finfin helg. :)


    Monja

    SvarSlett
  5. Så utruleg kule nett! Eg bur diverre langt i frå Søstrene Grene og Tiger men seinare i sommar skal vi til Danmark og då vert det heilt sikkert litt shopping på desse butikkane. Masse stilig og så billeg, fin kombinasjon:-)
    Forsatt fin sommar til deg og håper du får kost deg masse i sola med ei god bok:-)
    Klem frå mari

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)