lørdag 29. juni 2013

Sonny Angel...

... er bare så søte,
og disse måtte selvfølgelig også være med meg hjem
fra køben.
Og de er vel så fine for voksne som til barn som dere ser;)
Disse fant jeg på yndlings- butikken
En herlig liten butikk i en sidegate til Strøget,
og som jeg helst kunne ha tilbragt hele dagen
i, og bare kikket og kikket.
 
Denne søte boksen med spilledåse
er også herfra
og den falt
veldig i smak
for lillemor kan du tro.
 
Her er det veldig regnfullt i dag,
og det passer i grunnen greit
ettersom mesteparten av dagen
går med til bursdagsforberedelser
til bror sin barnebursdag i
morgen;)
 
H I P P  H I P P
H U R R A!
 
 
Ha en fin lørdag folkens!
 
 



3 kommentarer:

  1. Takk for lang og koselig hilsen på bloggen. :)

    Vi skal flytte til hjembygda mi, en liten plass seks mil nord for Kongsberg. Veldig landlig, men samtidig nært Oslo og andre fasiliteter på Østlandet. Nå ser jeg blant annet for meg at det skal bli mer konsertaktivitet framover. Ja, det blir vemodig å reise fra huset, men som du sier: vi tar jo tingene med oss. I sum tror jeg tross alt godene er flere dit vi skal enn der vi reiser fra. Så, ja, jeg satser på at det blir bra! :)

    Fine ting du har tatt med fra Køben, forresten. Og massemasse lykke til med bursdagsfeiring i morgen.

    Klemmer fra Monja

    SvarSlett
  2. De var søte og nostalgiske! Sånne tror jeg nesten må finne veien hit når neste knøtt har bursdag.:)

    God sommer til deg!

    SvarSlett
  3. Herregud så søte og nostalgiske ja! :)

    Klem fra Lene! :)

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)