fredag 7. juni 2013

Gode kollegaer & Bo bedre...



... er noe av det beste.
I en lang periode nå så har jeg kjent mye på
 takknemligheten over å ha så mange fine kollegaer og godt arbeidsmiljø rundt meg.

Det å bli sett, respektert med dine styrker & svakheter
er jo bare tvers igjennom godt.
Og det er vel det alle higer etter!?!
Og det er absloutt ingen selvfølge dessverre.
Men det er kanskje nettopp derfor at man også kjenner på den
den gode følelsen & takknemligheten,
og ikke tar det for gitt.
Noen gode kollegaer har man jo stort sett over alt,
men det generelt gode arbeidsmiljøet
er ingen selvfølge. 
Digger når folk er på tilbudsiden med å hjelpe
og ikke minst er romslige & åpen for nye tanker og ideer.

Og det er det som gjør livet spennende å leve,
at man må kjenne på det vonde for å kunne kjenne på det gode.

Dette er jo ikke et utpreget interiør innlegg akkurat,
men jeg kjenner litt på det også om dagen.
Skal man skrive innlegg for seg selv eller for andre,
og helst etter det andre forventer?!
En balansert kombo er nok det ideelle!

Jeg tror det essensielle er å skrive om det som
en har på hjertet, og som en selv ønsker å formidle.
Også er det jo alltid hyggelig med respons,
men det tas ikke for gitt;)

Hva tenker du når du blogger? 


Og grunnen til at jeg nettopp viser disse bildene,
er fordi en av mine mange gode kollegaer
gir meg til stadighet
et magasin.
Og jeg som elsker interiør
blir jo bare så
 hoppende
G L A D!
Apropos BO BEDRE, jeg kunne ikke bodd bedre akkurat nå! hihi!

Og en annen har strikket verdens fineste genser til mannen min
på bestillling.
Og han ble så kjekk,hihi!

Men det handler absolutt ikke om det materielle i dette,
men tanken på å dele, gi/ta i mot,
og
lykken, gleden
over å kunne ha gode,
herlige mennesker rundt seg!

Jeg føler meg veldig
  h e l d i g  &  t a k k n e l i g !

Håper du også har fine og gode kollegaer og et godt arbeidsmiljø!?

En finfin fredag til deg som titter innom!

Kjenner på stillenheten her i blogglandia om dagen,
og preges dessverre litt av den selv!
Litt dårlig på kommentarer om dagen,
og kjenner at
det er andre ting
som prioriteres, men men
en tid for alt, ikke sant!?!

Velkommen til alle nye følgere,
det varmer!











3 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Så enig med deg! Gode kollegaer er gull verd! Jeg jobber på team med fem andre! De er fantastiske alle sammen! Har hatt to supre år sammen med disse flotte damene:-) Neste år skal jeg på et annet trinn, så det blir nye kollegaer, men sikkert like hyggelige!

    Jeg liker bloggen din veldig godt nettopp fordi den inneholder og viser litt andre sider av livet enn bare interiør! Interiør er flott og jeg er opptatt av det, men det er ikke hele livet mitt. Gøy med litt variasjon, en bursdag, noen tanker, en matoppskrift osv. Tror også det er viktig å ikke bli helt hekta på "comments & likes".
    Ha en super helg!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  2. Heisan!
    Hi,hi... du får unnskylde meg at jeg mikser og blander deg og Mella & Malla. Jeg får konsentrere meg skikkelig framover og prøve å holde dere fra hverandre.
    Gode kollegaer betyr alt! Jeg har vært så heldig å ha mange herlige lærer-kollegaer gjennom mange år og flere er også blitt venner for livet føler jeg.
    Så flott at du har det så bra på jobben, et gladinnlegg dette!
    Ønsker deg en finfin helg, her skinner sola. Håper den skinner hos deg også.
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Så flott at du har gode arbeidskollegaer, det må til for at man skal trives :)
    Jeg syns at du skal blogge om det som ligger ditt hjerte nærmest akkurat der og da !
    Det syns jeg funker for meg..tenker ikke på hva de andre forventer.
    Syns du har en herlig blogg som gir meg godfølelsen !! :)

    God helg !
    Klem fra Janne
    Tøff genser forresten ;)

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)