mandag 17. juni 2013

Favoritter...

...foreløpig denne sommeren:
Skjørtet har jeg hatt i mange år og er veldig glad i.
Rododendronen er nå i full blomst og er bare  helt nydelig.
Og de diggeste kinasko som jeg har hatt i en årrekke, men
som må byttes ut ca hvert andre år.
Før kjøpte jeg de på Panda på Grünerløkka, men den ble dessverre lagt ned.
Men jeg har i de senere år funnet de på

som også er nettbutikk;)

Og Brita Sweden teppe vil nok alltid være en favoritt.

Har du noen favoritter?!

Det er hektiske tider, og en fin tid
som bare rusher avgårde!
Oslo var som alltid knall,
og til helgen så er det Køben
som skal nyyytes!
Juuhuu!

Ønsker deg som titter innom en flott uke!




4 kommentarer:

  1. Flotten bilder!
    DIGGER skoene dine, husker faktisk at jeg hadde slike når jeg var liten og elsket dem!!
    Skal definitivt stikke innom shangeri la neste gang jeg er i oslo, må jo prøve først vet du ;)
    Ha en fin dag!
    Klem


    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder! Skoene hadde jeg make til i min ungdom, visste ikke man kunne få tak i de fremdeles, takk for tips om butikk:-)
    Mine skofavoritter er Converse og havaianas tåsko....Og et gammelt slitt dongeri-skjørt, tror det er 10 år gammelt...
    Veldig fint det svart og hvite teppet! Og salongbordet ditt har jeg make til:-)))
    Ha en fin kveld!!
    Siri

    SvarSlett
  3. Hei! Heldige deg som skal til København :) Stilleben har mange fine print i andre etasje, så der finner du kanskje noe du liker :) Jeg kjøpte et print der. Og Kaiku hadde mange fine.. Og playtype - men de finner du på Stilleben også. Nyt dagene i København!
    Jeg har som din mann laaang sommerferie, bare et par dager på jobb igjen. Gleder meg til ferie nå!
    :)

    SvarSlett
  4. Hei Malin ;)
    Er ikke så flink til å huske på å titte innom folks blogger..
    Men så artig å komme på det, og å titte innom igjen her ;)
    Kreativ er du :) Og jeg gleder meg til vi kan komme på besøk til dere! :)
    Håper det kan passe i midten av August jeg, så får vi sett ordentlig
    hvordan dere har det ;)
    God sommer så lenge :)

    Klem!

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)