lørdag 28. september 2013

H Ø S T i spisestua...


... i kombinasjon med
nytt rom 1 2 3,
litt te
og ikke minst variasjon
i hvor en kan oppholde seg.
 
Det er jo bare
helt
H E R L I G!
 
Jeg falt helt for disse kule flisene her,
men mannen var dessverre ikke enig.
 
Og jepp, her i huset så safer vi helst med det tidløse;)
Litt kjedelig til tider,
men mannen
henter meg inn nesten hver gang jeg
får
lyst på en eller annen tapet,fliser
som ikke er av den tidløse sorten.
 
Jeg må kanskje være glad for det i det lange løp,
slik at man ikke må bytte ut hele tiden.
 
Men jeg blir så gira & litt frustrert til tider.
 
Hvordan er det med deg, er mannen alltid enig med dine
innfall?!
 
Tusen takk for fine tilbakemeldinger på forrige
innlegg;)
 
 
Ha en fortreffelig helg folkens;)
 


 

 

 




5 kommentarer:

  1. Åå, så fint du har det!! Kjempelekkert, ønsker meg sånne stoler jeg også) Her i huset er vi absolutt ikke enige om interiør, og det er slitsomt til tider( Men med litt kvinnelist så får jeg somregel igjennom det viktigste) Fikk et " nja, kanskje" her om dagen på å male kontor- kroken svart, og da var jeg ikke sen med å få malt... Han syns somregel det blir bra, men har vanskelig for å se for seg hvordan ting blir på forhånd) Ønsker deg en kjempefin helg! Klem Camilla

    SvarSlett
  2. Ha ha, jeg kjenner til "problemet"..Men her i huset har han rett og slett gitt opp (selv om han fortsatt er litt bitter fordi jeg kom rekendes og flyttet inn i ungkarsboligen hans FØR han hadde fått laget den sånn han ville selv). Han har slått seg til ro med, og faktisk begynt å virkelig like, at jeg er vill og gal med farger og alt annet - så han har bare å henge med på lasset hi hi :-)
    Dere har et nydelig hus!
    Her er det litt lettere å endre det meste uten å være "redd", for vi har inntil videre et passe nedslitt hus som det ikke gjør noe å male litt på her og der ;)
    Den o´store oppgraderingen venter vi litt med, men det blir nok farger og gøy da også - jeg klarer ikke noe annet selvom jeg prøver he he

    SvarSlett
  3. Hihi...som å høre oss her hjemme ;)

    SvarSlett
  4. Her i huset er vi ikke alltid enige. Men vi finner alltid fram til en løsning. Iblant er det mine ideer som må vike, iblant hans. Ja, for han kommer også med ideer. Ofte kommer vi frem til noe begge liker og kan stå for. Alltid, egentlig. Vi skal jo bo her begge to. Jeg ville aldri trumfet igjennom noe han ikke var enig i.
    Fin skjenk du har, ganske lik den vi har... Og bittelitt misunnelig på Y-stolene dine. Som både jeg og min kjære er enige i er blant verdens fineste stoler..

    SvarSlett
  5. gubben min legger seg ikke i det jeg gjør, men til gjengjeld må jeg også tapetsere og male selv. Han sier heller ikke så mye om resultatet, ei heller om jeg skulle ombestemme meg og gjøre om. Vet ikke helt om det har sine fordeler, eller ikke. Er ikke helt enig med meg selv. Kunne nok vært oki å kunne diskutere seg frem og tilbake, tenker jeg. Og gjøre tingene i sammen. Hilsen Grethe

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)