søndag 22. september 2013

Finaleplass...


...  i NIB sin utfordring.
H U R R A!
Og tusen, tusen takk til
gjestedommer KARI JANNE STANDAL som jobber som er redaksjonssjef i Rom123
Jeg er selvsagt superglad og veldig overveldet,
og ikke minst overrasket.

Jeg er i det fineste selskap med de
flotteste og veldig forskjellige
finalister!
 
H E R kan du stemme på din favoritt.

W O W!

Du ruller deg ned til
den du ønsker å stemme
markerer
og trykker på vote-knappen
under

 ( For den eldre garde, hihi!
mamma & pappa blant annet)

Og ikke nok med det, men
premien i septemberutfordringen er ett års forbruk av strøm opp til 25 000 kw fra TELINET ENERGI.
 
Jeg blir selvsagt superglad & veldig takknemlig for DIN stemme ;)
PS! HER kan du se flere bilder!
 
Ha en herlig uke folkens!


"Sommer møter høst i dette bildet. Fargene er lyse og lette, men gir likevel en følelse av høst. Jeg liker løsningen med sofabenken, og ideen om at det går an å kose seg med pledd og lys selv på liten plass."
                                      Og all ros til mannen min som både har designet  og bygget benken selv;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)