lørdag 14. september 2013

Pimp et speil!

 


Det måtte nemlig jeg etter å ha kjøpt et speil hos den fine bruktbutikken
Godagers.
På speilet har jeg forsøkt å tegne en diamant med whiteboard penn
og klistret på
noen dots klistremerker fra
Søstrene Grene
da speilet ikke har en så fin overflate.
Enkel & greit,
og ikke noe
tålmodighetsprøve, hihi!
Akkurat slik jeg liker det,
det enkle er ofte det beste;)
 

Og det skal om forhåpentligvis om kort tid få plass på bildeveggen 
i trappegangen.

Fortsatt gjenstår
å få bilder på plass,
og å legge på ny strie på deler av veggen,
som skal være hvite.
Og gulvet som er støpt må tørkes
i tre ukers tid
før vi kan legge gulvbelegget.

Ting tar tid,
men det er jo verdt det;)
Og jeg er veldig glad for at vi ikke har forhastet oss,
og heller har gått noen runder før det hele faller på plass;)
 
I dag er det danse-lørdag for barna og meg i stua,
mens den flinke mannen jobber i gangen.
 
L Y K K E N
er å se barna danse, le & tulle!
 
Ellers en tur til Oslo for å besøke familien som tilhører sjeldenheten!
Det gjelder som sagt å gjøre ting som er fine,
gir energi og gjør en glad.
 
Og tusen takk for all omtanke,
det gjør godt når livet føles litt trått!
Dere er jammen meg fine,
og jeg setter så stor pris på dere;)
 
Og jepp vi er alle mennesker med våre utfordringer,
 også bak disse fine bloggene.
 
Bloggen har blitt min redning,
og gir helt klart
glede, energi
og mening!
 
Hurra for oss!
 
Jeg klamrer meg til blogglandia, mens dere andre
ser mer og mer til å gå over til
insta.
 
Tror du instagram kommer til å ta helt over,
eller liker dere
fortsatt best
å blogge?
 
Jeg elsker å følge dere nemlig;)
 
 
Ha en finfin helg dere fine folk der ute!
 
 



9 kommentarer:

  1. så fint!
    har et slikt stående jeg også
    må bare finne det perfekte stedet til det
    kanskje vi må bygge på..? ;)hihi

    fin helg til deg!

    klem fra Åpent^hus

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker, hihi ja det perfekte stedet er ikke alltid tilgjengelig;)

      Slett
  2. Så flott speil, og så stilig det ble med dots og diamant:)
    Jeg er nok av den nostalgiske typen, så bloggen min kommer til å bestå selv om Instagram tar over mer og mer der ute.
    Har selv Instagram, men er på ingen måte storbruker:)

    Leste ditt forrige innlegg, og jeg må si du er tøff som åpner deg slik. Det er jo slik her i Blogglandia at fasaden er flott og fin, men bak den kan det være noe helt annet. Men det er slik livet er - både på godt og vondt - det er det som er å leve.
    Selv skrev jeg et åpenhjertig innlegg i januar i år. Det var både skummelt og godt på samme tid - men følelsen når det var gjort var befriende.
    Ønsker deg all mulig lykke til fremover:)

    Kosemoseklem fra meg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker for fine ord. Jeg er nok mer opptatt av realitet fremfor fasade. Men det er vanskelig, og ikke minst skummelt å åpne seg slik. Hvor går grensen liksom?
      Livet byr jo på utfirdringer for de fleste av oss, og noen kjenner mer på de enn andre. På godt og på vondt ja.

      Slett
  3. Herlig speil, ble stilig med litt pynt på.
    De klistremerkene kjøpte jeg i går,
    vet ikke hva de skal brukes til ennå.

    Fin dag til deg!
    - AC

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker, de er jo så fine og kan brukes til så mangt:)

      Slett
  4. Kul måte å redde speilet på! Jeg finner alltid mye herlig inspirasjon her hos deg, selv om det ikke er så ofte jeg legger igjen en kommentar.
    Og jeg kommer definitivt til å holde meg til bloggen videre også. Selv om det er vanskelig å få satt seg ned med pc'n med en aktiv ettåring i hus. Den er både en hverdagsflukt (på den gode måten) og et utløp for kreativitet som jeg ikke får brukt i jobben akkurat nå.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, så hyggelig å høre. Ikke like flink til å kommentere jg heller gitt.
      Så bra du fortsetter å blogge, og det høres velkjent ut med småttiser og hverdagsflukt;)

      Slett
  5. Hei på deg!!
    Høres deilig ut med en Oslo-tur! Kan ikke huske sist jeg var i Oslo....Men så bor jeg jo litt lengre vekke enn du gjør ;-) Seks timer å kjøre...
    Speilet var kjempefint, vi hadde en som lignet i mitt barndomshjem, samme fasong, men uten teak. Lurer på hvor den har blitt av?? Kjenner igjen de runde klistremerkene fra SG, de har jeg brukt til masse forskjellig. Speilet kommer nok til å bli fin sammen med bildene i gangen:-)
    Alltid fint å besøke bloggen din!!
    Fin onsdag!! Klem Siri

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)