torsdag 5. september 2013

Hvor er ...

...solbrillene mine?
Jeg er sikker på jeg hadde de i stad;)
 
Kjenner du deg igjen?
I hele sommer har jeg lett og lett etter solbrillene mine,
og jepp mannen innrømmer at han blir litt lei
av huske på hvor alle ting er til enhver tid ;)
 
Tre unger liksom!
 
Distre som jeg er, så forsvinner både solbriller, nøkler & av og til
lommeboka.
 
Det blir mye hverdagstrim på denne dama for å si det sånn;)
 
Jaja, men da fikk jeg i det minste denne ideen.
For hva skal lukene fra brevsprekken fra gamledager egentlig brukes til da?!
 
Vi får ikke fjernet de nemlig.
 
Jo da ble det et oppheng for solbrillene
rett & slett,
til hele familiens store glede.
 
Så nå vet vi alltid hvor solbrillene befinner seg;)
 
Det vi brukte for å lage dette opphenget var:
 
-små spiker.
 -liten hammer
-liten tang
-hekle garn.
 
Så er det bare å begynne å knyte og surre
tråden som du ønsker.
 
Vel vel, ikke bare bare for utålmodige sjeler
kan jeg røpe.
 
Håper du er mer tålmodig enn meg?!
 
Tro det eller ei, men nå nærmer prosjekt gangen
seg slutten, vel til helgen så skal det
det støpes gulv med varmekabler.
 
Og jeg driver med det aller morsomste,
nemlig å planlegge
bildevegg, juhuuu!
 
Tusen hjertelig takk for så fine
kommentarer for det forrige
innlegget;)
 
Jeg blir så glad;)
 
Ha en super fredag, og helg folkens
 
i det deilige sommer/høst været;)
 
 
 


8 kommentarer:

  1. Så smart! Her er det motsatt, mannen leter etter nøkler, lommebok, solbriller osv konstant.... Jeg har alltid mine ting på faste steder ;-) Nydelig i vinterhagen deres, og kjempefine bilder du har tatt! Liker huset ditt SÅ godt!

    God helg!

    SvarSlett
  2. Kjenner meg veldig godt igjen gitt, huff og huff... Men kjekt med slik enkel og lett tilgjengelig oppbevaring da!
    Kjekt at du la igjen spor til meg, for da fant jeg deg :)
    Gleder meg til å følge med på dine krumspring videre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Herlig, og takk i like måte;) Gleder meg til å se mer hos deg også;)

      Slett
  3. Hei!
    Så kjekt å høre at en er savnet! Av og til trenger man bare litt pause, men kjenner det skal bli kjekt å ha den faste runden innom dere fine bloggerne igjen og finne inspirasjon :)

    Så god ide med solbrillene, og for en herlig grønnfarge i gangen!

    Lykke til i månedsutfordingen med den nydelig vinterhagen deres også! Skulle gjerne hatt en slik..
    Fin ny uke til deg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Velkommen tilbake;) Takker for fine ord;)
      Gleder meg til å se mer hos deg;)

      Slett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)